Zondag 16 September - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Zondag 16 September - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Zondag 16 September

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

16 September 2012 | Canada, Nanaimo

Helaas het laatste dagje Ucluelet. Vnacouver island is gewoon echt schitterend dat wij eigelijk niet meer weg willen. We werden wakker in hele erge dichte zeemist. Het plan was eerst nog om even over het strand heen te lopen of door het regenwoud te lopen maar de mist bleef maar hangen. Vandaag gingen we terug naar Nanaimo en jawel weer terug naar het zelfde Motel waar we eerder hadden geslapen.
Hoe meer we het binnenland weer ingingen verdween de mist ook weer en scheen de zon volop. Onderweg maar weer even gestopt op de plek bij de mooie versleten rotsen en de rivier. Hierna zijn we even een stuk doorgereden naar Port Alberni en daar even boodschapjes gedaan voor de lunch.
Onderweg naar Nanaimo kom je Cathedral Grove tegen, dat is een heel mooi park met bomen van rond de 800 jaar oud en ontzettend breed. prachtig om te zien omdat wij dat niet in europa hebben.
Verder langs een meer even lekker een broodje gegeten aan een picnic tafel met prachtig uitzicht. Eenmaal weer in Nanaimo aangekomen en weer hebben ingecheckt gingen we opzoek naar een restaurant. In de haven hadden we een restaurant gevonden dat wel goed leek maar achteraf toch wat minder. De zalm was erg droog dus het leek wel of het gewoon diepvries zalm was. Dat was wel wat minder.
Helaas pakken we morgen ochtend de boot alweer naar het vaste land. Vakantie gaat wel hard zo. Morgen gaan we naar Whistler.

• 20 September 2012 - 07:15

Yvon:

Hoi canadeesjes, wat een giga bomen zeg. Jullie lijken wel kabouters.
    Jullie genieten volop zo te zien en horen. Hier is het koud, regenachtig en herfst brrrr.
    Goeie reis weer naar whistler. Enjoy! Xxxx