Woensdag 19 September - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Woensdag 19 September - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Woensdag 19 September

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

19 September 2012 | Verenigde Staten, Clearwater

Vandaag vertrokken we naar Clearwater waar we 2 nachten gaan verblijven. In eerste instantie zouden wij in de buurt van kamloops of 70 mile house te overnachten maar dat werd ons door het informatiebureau afgeraden omdat er niet veel te beleven was.
Na een broodje gehaald te hebben gingen wij rond 9 uur op pad. Het is een paar uur rijden naar Clearwater.
Het eerste stuk richting 100 mile house hebben we gewoon door gereden omdat er onderweg gewoon niets te beleven was. In 100 Mile house hebben een Tim Hortons dus daar hadden wij even een heerlijke bak koffie gehaald. Tussen 100 Mile house en Clearwater is het alleen maar natuur dus je komt hoog uit een camping tegen en een heleboel meertjes. Bij 1 van deze meertjes hadden even geluncht.
Rond een uurte of 3 kwamen we aan bij onze accomodatie en die had gelukkig plek voor 2 nachten. Het was een mooi huisje in een tuin van iemand anders hoog op een heuvel waar bijna niemand woont. Wifi hadden we daar wel maar heel erg slecht bereik tenzij je bij de voordeur van de bewoners gaan zitten.
Nadat wij hadden ingecheckt gingen we nog even het Wells Gray Park in en bezochten wij de Spahats falls. Het is een prachtig natuur park met veel watervallen.
Het avond eten hadden we zelf gemaakt. Op zijn hollands, aardappel, groente en vlees. De nacht zou erg fris worden dus wij zaten lekker binnen en al gauw lagen we al lekker op bed.
De volgende dag gingen we verder het Wells Gray Park ontdekken.