Dinsdag 11 September - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Dinsdag 11 September - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Dinsdag 11 September

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

11 September 2012 | Canada, Osoyoos

Na een heerlijke nacht wilde we weer lekker gaan ontbijten maar dat stelde weer niets voor. De Canadesen kunnen er totaal niets van. Dit ontbijt was gewoon smerig. daarom maar even lekkere verse broodjes bij de supermarkt gehaald en lekker gesmeerd met smeerkaas.
Vandaag gaan we Osoyoos opzoeken. volgens google maps was het 4 uur rijden en volgens de tomtom maar 3 uurtjes. uiteindelijke heeft de tomtom gewonnen.
De route naar Osoyoos was echt schitterend en afwisselend. Eerst rij je nog tussen hele groene bomen en grasvelden en daarna zit je in het hele droge woestijn achtige gebergte. De temperatuur was niet echt woestijnachtig omdat het onderweg niet warmer was dan een graadje of 14 en soms maar 9 graden. Onderweg hadden we nog even een hele leuke grote speeltuin gezien voor niels dus hadden we daar even gestopt omdat hij even wat energie kwijt moest. Eenmaal in Osoyoos aangekomen was de temperatuur alweer naar 20 graden gestegen. (vorige week was het hier 40 graden).
Deze nacht slapen we in het Super 8 hotel in Osoyoos. Het hotel heeft een Hottub en een gewoon zwembad. Het hotel heeft ook een Bbq dus daar hadden we even gretig gebruik van gemaakt.
Morgen gaan we naar Abbotsford, dat is een plaats net buiten Vancouver. Het is nu 11:10 P.M dus het is tijd om te gaan slapen.
Morgen weer een nieuw verslag van onze reis naar Vancouver.

• 12 September 2012 - 07:24

Albert-Jan Smelt:

Leuk om te lezen.. Ik zit nu in Whistler.. Morgen naar Vancouver Island.. We zijn deels in dezelfde plaatsen geweest... (en gelijk)

• 12 September 2012 - 07:41

Yvon:

Wat zien jullie een hoop. Nog slangen gezien in Osoyos? Jammer dat het weer een beetje tegenzit. Hoe vindt Niels het tot nu toe? Is hij het autorijden al zat.
    En nu naar Vancouver. Leuk. Geniet lekker en tot pings. Xxxxx

• 12 September 2012 - 19:10

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Wat hebben jullie al veel mooie fotos gemaakt!!

Liefs , Tante Corrie

• 13 September 2012 - 06:58

Vincent, Jeannine En Niels :

@ Albert-Jan Smelt, Wat grappig dat jullie ook zo hier rond reizen en reageren op onze verhalen. Wij gaan eerst even Stanley park ontdekken en dan eind van de middag pakken wij de boot naar Nanaimo en dan een paar dagen op het eiland rond te neuzen.
    @ allen, Bedankt voor al jullie lieve leuke berichtjes. Het bevalt ons prima hier, heel veel een stuk goedkoper en veel mooier wonen. Heel erg veel vriendelijke mensen en goeie koffie.

• 13 September 2012 - 12:24

Sandra:

Een hottub?! Doe maar luxe, ik ben wel een beetje jaloers hoor! Fijn dat jullie je zo vermaken, ben benieuwd naar de volgende reisverhalen xxx Sandra

• 13 September 2012 - 20:54

Oma W.: