woensdag 12 September - Reisverslag uit Abbotsford, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu woensdag 12 September - Reisverslag uit Abbotsford, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

woensdag 12 September

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

12 September 2012 | Canada, Abbotsford

Na een weer heerlijke geslapen nachtje in super 8 (hotel keten) werden we om 07:00 A.M wakker. Na een redelijk ontbijt vertrokken richting Abbotsford, dat ligt op 60 km voor Vancouver. Het weer van vandaag, zonnig en een heerlijke 23 graden. De route naar Abbotsford gaat door een behoorlijk heuvelachtig landschap. Het begint als een dor en droog landschap en later gaat het weer over naar een mooie bosrijke omgeving waar ook weer beren rond lopen. Wij hebben ze nog steeds niet gezien. Op een gegeven moment kwamen wij aan in Manning provincial park en hebben daar nog een heel klein stukje gelopen langs een meertje waar je bevers kon zien, wij helaas niet gezien. Later op de route kwamen we uit bij de Hope Slide. Een plek waar een deel van een berg naar beneden was gekomen. Daar hadden we ook even een broodje gegeten met het gezelschap van een klein schattig eekhoorntje.
Na ongeveer een ruim uur rijden kwamen we dan eindelijk aan bij het Best Western Plus hotel. Het hotel zag er prachtig en schoon uit. Er was een heerlijk zwembad met een hottub. Nadat wij onze spullen in de kamer hadden neergezet waren we even door gegereden naar een leuke speelplek voor jonge en wat oudere kinderen. Wij gingen met zijn 3tjes naar de Jungle Golf. Niels is helemaal verslaafd aan het mini golf. Papa en mama ook stiekem. Na de speeltuin zijn we even naar Walmart (hele grote supermarkt) geweest. Wat een geweldige winkel. Je kan er van alles kopen en heel veel is nog is een stuk goedkoper dan Nederland.
Na het heerlijke avondje uit eten tegenover het hotel waren we nog even het zwembad in gegaan. Er was helemaall niemand, dus lekker rustig. Niels vond het helemaal geweldig om ons nat te spetteren. Hij is het zwemmen ook leuk gaan vinden. Redelijk op tijd naar bed gegaan want de volgende dag gaan we naar Vancouver/stanley park.

• 14 September 2012 - 06:29

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Wat leuk dat Niels zo van het water geniet , en pa en ma ook!!
    Dan kan hij in Almere lekker op zwemles,
    En vandaag gaan jullie weer verder met reizen, morgen zijn jullie alweer 2 weken weg, dus op de helft,
    Nu in Almere worden jullie door de familie gemist, maar wat een uitkomst, dat jullie ons zo op de hoogte houden , dan lijken jullie toch dichtbij!!!

Een hele dikke knuffel van ons vanuit Friesland!!

• 14 September 2012 - 10:52

Yvon:

Lieve canadeesjes. Hoeveel km hebben jullie inmiddels gereden? En wat gaat de tijd eigenlijk hard. Geniet maar van Vancouver Island. Zo mooi. En denk eraan daar lopen ook beren......
    Dat Niels verslaafd is aan minigolf. Wat leuk. Ik mis jullie wel hoor. Hier is iedereen weer druk aan het werk en op school. Het is koud winderig. Maar het wordt weer ietsje beter.
    Dikke knuffel voor jullie alledrie. Xxxxx

Opa:

Beren op Vancouver island....welnee, je moeder was gewoon nog niet helemaal wakker :-) Mooi al die verhalen. Ben benieuwd naar de foto's en video. Hier laatste dagje ch gehad, t was weer mooi. Dikke zoen voor jullie

• 16 September 2012 - 15:59

Oma W:

Wat heerlijk dat Niels nu wel wil zwemmen. Genieten jullie nog steeds? vast wel zo te lezen.
    Nou jongens veel plezier. En een dikke kus van Oma.

• 16 September 2012 - 15:59

Oma W:

Nou jongens veel plezier. En een dikke kus van Oma.