Donderdag 20 September - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Donderdag 20 September - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Donderdag 20 September

Door: vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

20 September 2012 | Verenigde Staten, Clearwater

Vandaag een heerlijk dagje het Wells Gray Provincial Park in. Het weer voor vandaag, zonnig en 27 graden. Wat boffen we weer.
Gister hadden wij, bij het informatiebureau, een kaart van het park gehaald dus we wisten waar we naartoe moesten.
We gingen eerst 52 km diep het park in waar je ongeveer 1,5 uur over doet omdat het laatste stuk allemaal zandwegen zijn.
Eenmaal de auto geparkeerd en een stukje gelopen te hebben kwamen we aan bij een waterval. Het leuke van deze waterval is, dat je daar springende zalmen kan zien. Dat was inderdaad erg leuk om te zien. Helaas gaan ze net iets te snel voor een foto.
Na een heerlijk stukje gelopen te hebben ( 2,5 uur) was het weer om verder te gaan. Op naar de Helmcken Falls. Deze waterval is 140 meter hoog. Dat is echt een hele mooie waterval. Er was ons verteld dat we ook is in de winter moesten komen kijken, want dan ligt er een gigantische grote bult met sneeuw voor de waterval. Goh, dachten wij, we willen wel wonen hier.
Hierna zijn wij doorgereden naar de Dawson falls. Dit is een prachtige brede waterval.
Zo was ons dagje alweer een beetje voorbij. Op naar het Dutch lake in Clearwater waar niels even lekker kan spelen.
In het huisje hadden weer even lekker op zijn hollands gekookt en na het eten eventjes snel op internet gezeten voor een overnachting in valemount. Gelukkig al snel gevonden en op naar het kampvuur.

• 27 September 2012 - 18:29

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Hoi lieve vakantiegangers, de blog is dus van Donderdag 20 September, hier is het nu Donderdag 27 Septmber , 1 week later dus dan de datum , dat de blog is binnen gekomen!!
    Daar was het 27 graden , nou bereid je er maar op voor , dat wanneer jullie Zaterdag thuis komen , het fris is , jullie zomerkleding kan na het wassen naar de zolder , en je winterkleding kan de kast in , die heb je nodig!!
    En de cv kan ook aan , gezellig he!!
    Het was vandaag 13 graden , koud , en vochtig.
    En wat zal jullie poes blij zijn , dat jullie er weer zijn zeg!!!
    Maar jullie zullen nu wel weer richting Edminton gaan denk ik , auto weer inleveren, en voor bereiden op de terugvlucht naar Amsterdam!!

Dag lieve schatten , tuut , Tante Corrie