Zaterdag 8 September - Reisverslag uit Harvie Heights, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Zaterdag 8 September - Reisverslag uit Harvie Heights, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Zaterdag 8 September

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

08 September 2012 | Canada, Harvie Heights

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben zijn wij, na het aankleden, naar een Family Restaurant gegaan om heerlijk te ontbijten. Het ontbijt was erg lekker. Ik had 2 x toast en wat ei met worstjes en jeannine had ook ei met toast. Niels had alleen wat toast met aardbeien jam.
Na het ontbijt zijn we snel naar de supermarkt gegaan voor wat boodschapjes en lunch. Heerlijke verse bolletjes gehaald.
De planning van vandaag was: Lake louise en Morraine Lake te verkennen via de Bow Valley parkway (oude route naar Banff).
Eenmaal aangekomen bij het Lake Louise zagen we al veel auto's langs de weg te zijn geparkeerd. Het was heel erg druk. Na heel wat rondjes te zijn gereden over de parkeerplaats uiteindelijke toch een mooi plekje gevonden tussen een paar stenen op een stukje gras.
Het Lake Louise is echt prachtig. We hebben daar langs de waterkant even een broodje gegeten en daarna zijn we even een stukje langs het meer gaan lopen. Niels wilde al snel terug omdat hij er waarschijnlijk niets aan vond. Hierna zijn we naar het Morraine lake gegaan en ja hoor het was daar ook ontzettend druk. Logisch ook, het was een mooie zonnige zaterdag. Het Morraine lake is ook erg mooi en hebben daar ook even een klein stukje naar boven gelopen.
Onderweg even langs de supermarkt gereden voor wat worstjes voor op de Bbq. Langs de Bow Valley parkway hadden we al een mooi plekje gevonden om te Bbqen. Na de Bbq zijn we doorgereden naar Tim Hortons om even lekker koffie te halen.
Wat voor wild hebben we vandaag gezien. Eigelijk alleen maar een paar eekhoorntjes.

• 10 September 2012 - 07:42

Yvon:

Lieve canadeesjes, wat een mooie foto's weer. En wat een mooi weer hebben jullie. Ik zag dat er weer een nieuwe berk is aangelegd. Even laten zien dat er weer een paar Dutch people op bezoek waren geweest. Top. Geniet lekker. Hier alles goed. Ook prachtig weer. Xxxx

• 10 September 2012 - 07:43

Yvon:

Sorry ik bedoel beek......

• 10 September 2012 - 08:49

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Dag lieve schatten , wat grappig dat Niels zelf ook aangeeft, dat hij er even niets aan vond!!
    Maar jullie genieten en daar gaat het om!!
    Blijf schrijven , dan kunnen we mee genieten!!

Liefs , Tante Corrie

• 10 September 2012 - 08:49

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Maar jullie genieten en daar gaat het om!!
    Blijf schrijven , dan kunnen we mee genieten!!

Liefs , Tante Corrie

• 10 September 2012 - 21:59

Oma Wieffering:

Hallo vakantiegangers. Wat zien jullie veel moois. Leuk om de foto"s te bekijken. Vermaakt Niels zich ook? Wat fijn, dat er iedere dag een verslag van de reis komt. Ik kijk er naar uit hoor. Liefs van oma W. xxx

• 11 September 2012 - 09:14

Astrid:

Hoi allemaal,
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten! Alleen die beren laten zich nog niet zien........maar goed, jullie hebben nog even! Geniet er lekker van en blijf berichtjes sturen, dan blijven wij lekker op de hoogte! Heel veel plezier en groetjes Astrid

• 12 September 2012 - 09:15

Annemiek Woudenberg:

Leuk om jullie avonturen te lezen! En ik zie al een paar hele mooie foto's voorbijkomen. Prachtige ongerepte natuur. Geniet nog lekker van de welverdiende vakantie! :)
    Groetjes,
    Annemiek