Woensdag 5 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Woensdag 5 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Woensdag 5 september

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

05 September 2012 | Canada, Edmonton

Vandaag starten we met de rondreis. We zijn lekker relaxed opgestaan vanmorgen. Na wat instructies van Peter over de auto en de verkeersregels, vertrekken we om 11.00 uur richting Jasper. Het is wel wennen hoor het verkeer in Canada. Het lijkt alles behalve op Europa. Het weer is niet al te bijzonder, half bewolkt en wat buien. Om 16.00 uur komen we aan in Jasper. Het is lekker weer. Wat is het hier prachtig. We hebben de auto geparkeerd in het centrum, lopen eerst even langs de tourist office. We gaan weg met heel wat folders etc. We lopen wat rond, drinken een kop koffie. 'S avonds lekker uiteten geweest. Voor Niels chicken fingers met friet en wij aan een heerlijk stukje zalm. We hebben een hotel geboekt in Hinton, ongeveer een uurtje van Jasper vandaan. De hotels in Jasper zijn behoorlijk aan de prijs, al snel 350 dollar per nacht. Dat vinden we wat overdreven, dus we rijden wel een stukje. Dat is geen straf met zulk uitzicht. We hebben ook al wat wild gespot. Nog geen beer....

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Lieve schatten, dus nu begonnen aan je rondreis, wat lief dat jullie zo n mooie auto mogen gebruiken met veel ruimte!!
    Wat een prijs voor een hotel , heel verstandig dat jullie verder gaan kijken , ben reuze benieuwd wat het nu is geworden!
    En zijn jullie al gewend aan het tijdverschil?
    Onze loges nog steeds niet , Hans , de broer van Sjoerd , slaapt nog steeds niet zo goed , tegen de tijd dat ze weer terug gaan naar Calgary(volgende week zaterdag) zal hij wel gewend zijn ha ha !!
    Geniet van al het mooie wat jullie gaan zien , maar bovenal van elkaar , als gezin!!!

• 07 September 2012 - 07:48

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

sorry , tante corrie is een beetje ongeduldig met "Reactie plaatsen,"" en dat ben ik nooit ha ha !!

• 07 September 2012 - 13:01

Sandra:

Wat leuk dat jullie zijn begonnen aan de rondreis! Veel plezier, hopelijk blijft het mooi weer voor jullie. xxx Sandra

• 07 September 2012 - 18:21

Yvon:

Hoi lieve jongelui, wat een luxe auto zeg. Dat is wel heer erg lekker voor alle spullen. Als er geen hotel is, kan je er altijd in slapen haha. En Vin wat leuk die foto van de totempaal. Hij staat er dus nog steeds! Ik begin nu toch wel erg jaloers te worden, maarrrrrr het is jullie gegund. Ik kan niet wachten voor de volgende verhalen en foto's. Jeannine heb je ook al het canada virus te pakken? Vast wel. Niels nog steeds zo enthousiast?
    Nou we horen het wel. Enjoy and a big hug xxxxx