Maandag 3 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Maandag 3 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Maandag 3 september

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

03 September 2012 | Canada, Edmonton

Vandaag gaan we met Peter naar Elk Island National Park, kijken of we wild kunnen spotten. Het park ligt net buiten de stad, ongeveer 45 km van Edmonton. We hebben een heerlijke wandeling van ongeveer 2 uurtjes gemaakt. En we hebben een coyote gespot en buffels! Na de wandeling hebben we lekker geluncht bij een van de picknickplaatsen. Het was heerlijk weer, ongeveer 20 graden met een zonnetje, wel veel wind. We zijn ook nog heel even langs Caroline haar appartement geweest. Wat een prachtig uitzicht over de river valley. Om even een beeld te schetsen hoe groot Edmonton is, denk aan de gehele provincie Utrecht. Er wonen 1 miljoen mensen in Edmonton.

• 05 September 2012 - 16:07

Sandra:

Wat leuk dat jullie naar een Nationaal Park zijn geweest, weer eens wat anders dan de Veluwe! Geniet er lekker van! Xxx Sandra