Zondag 2 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Zondag 2 september - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Zondag 2 september

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

02 September 2012 | Canada, Edmonton

We hebben niet zo'n hele goede nacht gehad. Niels heeft behoorlijk last van een jetlag! Hij was vannacht om 2 uur kant en klaar wakker. Dat was minder. Gelukkig is er meer dan genoeg speelgoed, dus hij vermaakt zich goed. Peter en Cathy hebben een heerlijk ontbijt gemaakt met gebakken eieren, spek en pannenkoeken. Smullen maar! Het weer is vandaag erg slecht, het komt met bakken uit de lucht. Het oogstfeest dat vandaag gehouden wordt valt compleet in het water. Dat is erg jammer want er zouden allerlei bandjes komen, spelletjes voor de kids en een vuurwerkshow. We besluiten om naar de West Edmonton Shopping Mall te gaan. We spreken af met Jennifer en de kids en Caroline in de Mall. Wat goed om elkaar weer te zien. De mall is really huge! We zijn erg onder de indruk, 900 winkels, een complete kermis, een ijsbaan, een giga zwembad, minigolfbaan, een zeehondenshow en dat allemaal onder één dak. Ongelooflijk! We zijn met zijn allen heerlijk gaan minigolfen. Na het golfen zijn we naar Jen haar huis gegaan voor koffie en thee met stroopwafels. 'S avonds hebben we een bbq bij Peter en Cathy, alle kids zijn er. Gezellig!

• 03 September 2012 - 16:59

Sandra:

Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Wat jammer van het slechte weer, maar het klaart vast wel weer op in de loop van de dagen/weken, toch? 900 winkels onder één dak? Daar moet ik wezen! Had het opgezocht op google, wat prachtig allemaal, en wat een zwembad!! Geniet er lekker van! xxx Sandra (en groetjes van pap)

• 03 September 2012 - 17:45

Yvon:

Wat heerlijk he jeannine al die winkels! Al wat leuks op het oog? Leuk de foto's erbij! Enjoy and see you later hihi

• 03 September 2012 - 21:19

Opa:

Helemaal super daar. Als t slecht weer is kan je je wel een dag vermaken inde mall als het geen twee dagen is. Veel plezier en groeten aan de familie xx

• 04 September 2012 - 04:11

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Lieve schatten , ondanks het slechte genieten jullie toch , en als hollanders hebben jullie ervaring met slecht weer , dat is in jullie voordeel , ha ha !!
    En wat het slapen van Niels betreft , dat gaat vast wel beter worden , heeft even tijd nodig , ook onze loges uit Calgary , hebben moeite met omschakeling van de tijd!!
    Het is hier nu 21 graden , rustig nazomerweer.
    En wat een mooie fotos , helemaal die van Groenland!
    Trouwens Jeanninne , hoe vond je het vliegen en hoe vond Niels het , Vincent , jij had wel al eens gevlogen he?
    Nu lieverds , lekker genietn bij de familie , wat leuk dat ze ook kleine kinderen hebben , leuk ook voor Niels,
    Nu het is hier nacht , en ik ga zo weer maffen,

Liefs, Corrie

• 04 September 2012 - 04:11

Sjoerd En Corrie Van Hettema:

Het is hier nu 21 graden , rustig nazomerweer.
    En wat een mooie fotos , helemaal die van Groenland!
    Nu het is hier nacht , en ik ga zo weer maffen,

Liefs, Corrie

• 04 September 2012 - 09:47

Astrid:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten en dat de heenreis zo goed is gegaan! En wat een shoppingmall........Leuke uitvalsbasis als het regent, zoals bij jullie het geval was.
    Leuk om zo op de hoogte gehouden te worden. Geniet er van en tot het volgend reisverslag!
    Liefs en groetjes, Astrid