Vlucht TS737 1 september om 12.05 uur naar Calgary - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu Vlucht TS737 1 september om 12.05 uur naar Calgary - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent, Jeannine en Niels - WaarBenJij.nu

Vlucht TS737 1 september om 12.05 uur naar Calgary

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Jeannine en Niels

01 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het dan zo ver! We zijn er helemaal klaar voor. Canada here we come! We zijn goed uitgerust en met de benodigde vakantiekriebels vertrekken we om 8.25 uur richting Schiphol. Laura en Jeffrey brengen ons naar Schiphol.
Om 9.00 uur komen we aan op Schiphol. Er staat een hele lange rij voor de incheckbalies, gelukkig hebben we onze vliegtickets geupgrade en kunnen wij ons bij de "option plus" balie direct inchecken. Zo nu eerst even een kop koffie bij Startbucks. Om 10.15 uur gaan we langs de douane. Shoppen zit er helaas niet in, we moeten om 10.35 uur bij gate G3 zijn. Klokslag 12.05 uur stijgt de airbus 330-200 op. Wauw wat is Nederland toch mooi vanuit de lucht.....
Niels is de hele reis super enthousiast en hij vermaakt zich op zijn best met alle cadeautjes. Hij heeft de hele vlucht niet geslapen!!
We hebben een goede vlucht gehad. Om 13.30 uur lokale tijd landen we in Calgary. We hebben geluk, vlak nadat we geland waren bleek er een 'tornado' op komst te zijn. Al het vliegverkeer werd stilgelegd.
Peter en Cathy stonden ons al op te wachten, wat een warm welkom. Fijn om elkaar weer te zien. Na 2,5 uur rijden met de auto zijn we dan in Edmonton. Niels heeft de hele weg geslapen in de auto.
We zijn op tijd ons mandje in gegaan. Niels werd helaas vannacht om 2.00 uur wakker, hij was kant en klaar wakker! Hij is lekker gaan spelen in zijn slaapkamertje. Er is meer dan genoeg speelgoed.
(foto's volgen nog)

• 03 September 2012 - 09:06

Yvon:

Het was super leuk om jullie op schiphol uit te zwaaien. Ik stond echt versteld van Niels dat hij zo enthousiast was. Hij vond het allemaal reuze leuk en zijn koffer was ook echt zijn ding! Wat leuk dat hij zo lekker bezig is geweest in het vliegtuig met onze kadootjes. Dat was de bedoeling ook om de vlucht wat makkelijker voor hem te maken. Genieten jullie maar lekker. Maar dat gaat zeker lukken. Dikke kus xxxxx

• 03 September 2012 - 09:06

Jeffrey & Laura:

Wat leuk om te lezen dat Niels zich goed heeft vermaakt in het vliegtuig. Helaas niet meer kunnen shoppen dus.. JAMMERRR..
    Geniet ervan jongens, was gezellig om jullie even naar schiphol te brengen. Hoe beviel het jou Jeannine?
    Groetjes aan iedereen daar! dikke knuffel xxx Jeffrey & Laura

• 03 September 2012 - 10:02

Sandra:

Hallo allemaal, wat goed om te horen dat jullie vlucht goed is verlopen en alles op tijd vloog. Gelukkig maat dat Niels zich heeft vermaakt, maar wat moeten jullie moe zijn geweest, 9 uur wakker in een vliegtuig! Hoe is het weer daar nou? Veel plezier de komende weken! Xxx Sandra

• 04 September 2012 - 09:46

Marion:

wens je en goeie reis en veel plezier daar groetjes van mij uit steenwijk